B2B / B2C

Florentyna to 30 lat nieprzerwanej działalności i doświadczenia w biznesie.

Na przestrzeni trzech dekad wypracowaliśmy markę solidnego i uczciwego kontrahenta. Jesteśmy dostępni w największych sieciach handlowych w kraju, ale chętnie współpracujemy również z małymi podmiotami gospodarczymi. Stąd nasza oferta jest obecna i doceniana również w niewielkich miejscowościach.

Strategia biznesu Grupy Florentyna opiera się na zasadach uczciwości kupieckiej i respektowania dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym. Swoim partnerom handlowym proponujemy atrakcyjne warunki współpracy, w oparciu o poszanowanie indywidualności w dążeniu do wspólnego celu, jakim jest zaspokojenie potrzeb klienta.

Naszym priorytetem jest stałe poszerzanie oferty i dbałość o zapewnienie kompletnej dostępności produktów dla domu (agd, tekstylia, dekoracja, wyposażenie, do utrzymania czystości). Dbamy o rozbudowę kanałów sprzedaży, kładąc szczególny nacisk na nowe narzędzia wspomagające handel. Stoimy na stanowisku, iż polityka cenową winna być zbalansowana i opierać się o zdrowy rozsądek oraz satysfakcję wszystkich stron. Między innymi dlatego, w zarządzanych kanałach sprzedaży, panuje zasada uzupełniania, a nie konkurencji cen. We wszystkich działaniach wsłuchujemy się i analizujemy opinie rynku, by jeszcze lepiej dostosować się do jego wymagań.

Kontrahentom zapewniamy stałą współpracę w oparciu o dostęp do kanałów sprzedaży, takich jak: rynek detaliczny, sieci wielkopowierzchniowe, sklep internetowy.

2956
sklepów z naszymi produktami
23
sieci wielkopowierzchniowe
5329
produktów w stałej sprzedaży
—01

Rynek detaliczny

  • rozbudowana sieć sprzedaży
  • korzystne ceny
  • autorskie kolekcje
  • propozycje zgodne z bieżącymi trendami
  • otwartość na propozycje klientów
  • bogactwo asortymentu i zabezpieczone stany magazynowe
  • indywidualne podejście do klienta (PH)
  • oferty specjalne
  • liczne promocje
  • rabaty dla stałych klientów
  • szybka dostawa
  • programy lojalnościowe (dla sieci sprzedaży)
  • wsparcie ekspozycji i sprzedaży (język korzyści, multimedia, plakaty, inne materiały POS)
  • propozycje sezonowe
  • dodatkowe miejsca sprzedaży (standy)
  • wyróżnienie na półkach (końcówki regałowe, listwy cenowe)
—02

Sieci wielkopowierzchniowe

  • stała obecność w ofercie wiodących sieci handlowych
  • bogactwo asortymentu i zabezpieczone stany magazynowe
  • programy lojalnościowe
  • autorskie kolekcje (np. porcelana, pościele)
  • spójność wzorów i kolorystyki
  • rabaty i oferty specjalne
  • wsparcie przedstawicieli handlowych
  • spersonalizowane podejście do sieci
  • materiały POS (np. multimedia)
  • szybka dostawa
  • spójność opakowań
—03

Sklep internetowy

  • dostępność 24/7
  • szybka dostawa (24h)
  • darmowa dostawa już od 199 złotych
  • wydłużony okres gwarancji od 3 do 20 lat
  • wydłużone prawo zwrotu do 30 dni
  • realizacja zamówień hurtowych (otwartość na kanał B2B)
  • wszystkie produkty w ofercie dostępne w autorskich materiałach promocyjnych
  • nowoczesna prezentacja produktu (zdjęcia, aranżacje, opisy oparte o język korzyści, grafiki, materiały video)
  • pogłębiona wiedza produktowa
  • liczne promocje i wyprzedaże
  • nowoczesny layout i nowoczesne narzędzia (możliwość kupowania produktów z bannerów)
  • czytelny i szybki proces zakupu
  • wsparcie sprzedaży (chat, infolinia, mail)
  • szeroki wybór dostaw (kurier, Paczkomaty, Paczka w Ruchu)
  • szeroki wybór rodzajów płatności (szybkie przelewy, płatność kartą, płatność za pobraniem)
  • oferty specjalne
  • liczne nowości
  • dodatkowe rabaty
  • specjalne oferty dla subskrybentów Newslettera
  • inspiracje (pomysły prezentowe; propozycje kolorystyczne)
  • dostęp do treści poradnikowych (blog)

 

Przejdź do sklepu